HEEEEEEEJ

mår jätte illa. var ett bra tag sen jag mådde såhär illa, faktiskt. och det är bra.
sov inte ett skit inatt. kanske 1-2 timmar. men då halvsov jag bara. var vaken när mitt mobil alarm gick, kl 06.45. sucky. men som tur var, var jag inte det minsta trött.

det är jag nu därimot.
men snart börjar ugly betty, och sen desperate housewives.
+ att jag har ben & jerrys i frysen.

vi bowlade idag på gympan också, fett kul faktiskt.
först låg amanda jättejättejätte etta, jag tvåa och malin jättejätte sist.
när det var slut, låg malin etta, amanda tvåa, och jag jättejätte sist.
men jag är rätt nöjd ändå! fick till en strike på slutet, och vår gympalärare sa att jag såg proffesionell ut!  ehe. stolt.

har en ny favorit låt btw, bring me the horizon - diamonds aren't forever. fett bra, mhm. har inte lyssnat så mycket på dem tidigare.
började imorse, på multimedia lektionen.
var inte på så bra humör, om jag säger så. så det var behövligt!

no pics heller. tog faktiskt några, men blogg.se strejkar ju verkar det som. så ja, inga bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0