he went away, on a way, and got back on a saturday

heheeeee vi har kul på praktiken
spelar flashspel, sitter och babblar, tittar bloggar och slöredigerar lite då och då
men vi har kommit en bra bit, och det ser asbra ut! faktiskt
jag, mia och petter var ju och filmade en snabbis på subway igen idag. tog knappt 10 minuter.

något annat mot igår. då var jag, josefin, petter, niclas och elin på waynes och filmade i 1 ½ timme. men bra blev det. som fan. jag fick beröm för mina fina ansiktsutryck!

btw to the bay, det ska vara en bakgrunsbild på min blogg. men den funkar inte
det gör mig såhär glad -> :))))))))))) så att ni vet

har kommit på vad jag önskar mig i julklapp också! en iphone. det vore fett mums om jag fick en. hoppashoppas.
pengar är ju inte helt fel heller.

music of the week: röyksopp
gårdagens låt: röyksopp - eple
dagens låt: kvarstår att se
dagens köp: inte köp, men reserverade new moon tickets! NOM
dagens måste-göra: träna. usch, men måste verkligen komma igång. diska måste jag göra också. fan. skulle ha gjort det igår.
dagens klädesplagg: mina brillor! har fått typ 3459023 komplimanger om dem. gjorde min dag. tack!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0