handlahandla

seg dag idag. dryg som fan. ville helst inte gå upp ur sängen, som vanligt. men illa tvungen så gjorde jag det.
vi finslipade mest på filmen, den lär bli klar den här veckan iallafall. skönt som fan. dock så fick jag drygt ont i magen på eftermiddagen, och panikade på skolan .. det är fan det värsta som finns. när man bara vill bortbortbort, och det är massor utav folk runt omkring en.

anyways, så åkte jag in till stan förut. mötte jossa på bussen, så jag slapp gå ensam :D vi kollade bokaffärer, och carlings. på bokia köpte jag 4 jätte fina skrivböcker i Twilight style. En bok med varje titel som de riktiga böckerna, och framsidan med samma motiv. sen inuti är det blanka sidor för det mesta, men några är det motiv på, och det finns en hel del citat från böckerna. älskar dem! kostade 169 kr.







sen köpte jag en tröja också, på carlings. en grå/svart med röd text på av märket "vailent". 249 kr.
(förlåt andreea om jag är copycat, men den var ju så jävla snygg)



sen hände det en lite rolig grej, när jag och jossa var inne på bokia.
jag stod och tryckte på en massa barnböcker, med ljudknappar på. askul, tyckte jag.
då kom det fram en gammal tant och börja skälla på mig.

tanten, surt: du kanske inte ska trycka så mycket på de där, det ska ju finnas batterier kvar när barnen köper dem sen.
jag: ehh. ja. men jag kollar ju efter en födelsedags present ju. (lögn)
tanten, ännu surare: ja, men du har tryckt på dem rätt mycket nu.
jag: jaja, men jag måste ju få testa dem innan jag bestämmer mig. det finns ju många ju.
sen lägger jag tillbaks boken, som bara fortsätter att låta.
det var rätt kul, och josefine typ dog.

Kommentarer
Postat av: jossi

HAHAHAHA!!! älskar den tanten xDxD

2009-11-11 @ 23:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0