dans, filma, wii & pizza

HEJ nu sitter jag hemma hos cj i hammarö med han själv, jossa och anders. vi ska snart åka och äta pizza, bara arash kan komma nån gång. alla är as hungriga.

förut var jag, jossa, mia och petter och filmade en danstävling. det var rätt kul att kolla på när alla dansade, endel var as duktiga. intervjuade faktiskt vinnarna i nationell vuxen, och sen våra favoriter i internationell vuxen. och ett danspar till, som var syskon.

vi kom hit ungefär vid 2. sedan dess har vi mest spelat wii. mario cart är fett kul. iallafall balloon battle, på den där banan med de fyra blocken i olika färger.
sen när vi ätit pizza, och Linus har kommit, så ska vi se på skräckfilmer. funney.

öhh. imorn, ska jag nog .. typ. städa. om jag hinner. träna också, om jag orkar. är typ helt, död. trött. dödstrött.

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0