countdown

emma smaskar i sig dill chips inne på sitt rum. och hon som redan borstat tänderna, gött för henne.
jag halvligger i en två-och-en-halv-sits-soffa och slösurfar.
renee & leo ligger inne på mitt rum och sover.
pappa sover där nere.
mamma jobbar nattskift, och kollar på bilder på facebook tillsammans med hennes arbetskollega. hon ringde hem förut och bad emma att acceptera arbetskollegans vänansökning, så de kunde titta på hennes bilder. haha.
easy (hunden) ligger nere och sover.
maurice (katten) hoppade just upp i min säng, och börjar snart leka med mina händer.
rasmus & qbix (hästarna) står ute i stallet och sover
knop (pappegojan) sitter i sin bur och sover.

tror jag fick med alla där! haha. trevlig läsning.

mina ögonlock är förövrigt tunga som bly, och åker ner som trasiga persienner över mina värkande pupiller. läpparna har dock återhämtat sig väldigt bra med hjälp utav vaselin. kändes som om de skulle fräta upp häromdagen. de var så utorkade att jag knappt kunde skratta.

den här helgen har gått för fort, liksom alla andra helger, och veckor. och så kommer det nog fortsätta.
det har förvisso sina ljusa punkter. det är ju snart jul, och min födelsedag. och om tiden ska gå såhär fort hela tiden, så slipper man ju vänta lika länge på saker.
men ändå. om ca. 3 ynka år. 1139 dagar för att vara exakt. det är 1139 dagar, som kommer gå lika snabbt som den här dagen idag gjorde.
vad händer om 1139 dagar då? jo. det är den 21 december, 2012. då mayaindianerna förutsåg jordens undergång.
säg vad ni vill, men jag tror faktiskt på det. inte stenhårt, det känns ju hur overkligt som helst. men ändå.

man vet ju aldrig. mayaindianerna har haft rätt på allt annat de förutsätt. så varför inte nu också?


that is a good piece of truly scary shit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0