ahhah


så jävla bäst! jag dog som fan när jag såg den reklamen på tv igår.

igår låg jag och vred mig i magkatarrs-kramper. om det nu var det då, det vet jag inte. men det brände och hade sig, så jag antar det. och jag gillar det inte.
ska väl till doktorn nån gång efter jul tror jag. mamma skulle boka tid då. kanske har nått problem med gallblåsan, eller vad det nu heter.

but enough about that. jag har gått ner 2 kg på en vecka, utan att göra något speciellt alls. tummen upp.
kan dock bero på att illamående börjar tära på min matlust. vilket det inte har gjort förut. and that ain't a good thing. även om det har positiva konsekvenser, så överväger ändå det negativa.

har kirrat new moon biljetter också! ska se den med josefin och maria den 20 november, dvs sista dagen på praktiken. ser fram emot det!

usch. känner att mina blogginlägg inte är direkt inressanta. ska försöka jobba på min ispiration tills imorgon, eller senare. promise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0