styra sina egna drömmar

vaknade halv 1 av att mamma ringde.
- "väckte jag dig"
- "jaaa ..."
sen bara fortsatte hon att prata.
och efter det kunde jag inte somna om heller.
eller ja, halvsov typ och drömde en massa skumt. och när jag var typ såhär nära på att vakna <-> så klarade jag att fortsätta halvsova, men jag kunde tänka, och styra drömmen som jag drömde. drömde att jag skrev med en person på msn, och jag kunde bestämma själv vad jag skulle skriva. det var fan läskigt. var liksom som att jag var vaken i hjärnan på något sätt, och bestämde vad jag skulle göra, som om jag var vaken. fast jag sov samtidigt, och allt hände inuti mitt huvud. hörde en massa läskiga röster också D: fast klarade bara att hålla kvar det i några sekunder, sen vaknade jag.
andra gången jag klarat att styra mina drömmar, fett läskigt. men rätt coolt.
ska försöka igen typ inatt. om det går.

anyways, så var jag mättare än jag någonsin varit någon gång förut tror jag. as jobbigt. kunde ju inte äta mer :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0