shoppingbegär

jag har ett så fruktansvärt stort shoppingbegär nuförtiden, så jag vet inte helt vart jag ska ta vägen.
vill bara shoppashoppashoppa. inte bara kläder, men typ, allt.
okej, mestadels kläder, men också saker till lägenheten. köpte ju min första krukväxt hit i veckan. och det blev faktiskt väldigt mycket mysigare direkt! så nu siktar jag på en massa växter och blommor.

saker jag vill haaaaaaa NU typ
  • växter!
  • affisher/tavlor. det är lite tomt på väggarna här.
  • en liten whiteboard tavla eller en svart krittavla från IKEA. väldigt praktiskt!
  • spel till min psp. har 2 stycken, haha :(
  • alla twilight böcker
  • kläder, kläder, kläder, kläder, kläder
  • nya färglada skor! typ, blå. jag har blivit väldigt förtjust i blå på senare tid
  • IPHONE
är väl en himla mycket annat. men jag orkar inte tänka efter :D sparar på tankekraften till mattepluggandet sen </3

sen har jag förälskat mig i låten som Calle sjöng i fredagens avsnitt av Idol. Calle Kristiansson – Walking In Memphis. underbar! han är inte så pjåkig iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0