sanningen om nycklar

letar man i väskan, är de i fickan,
och letar man i fickan, ja, då är de i väskan.

nu har jag en micro också! awesome. har jag inte haft på ett bra tag.
jag och pappi var på IKEA förut. köpte krittavla, blomma, och lite annat.

imorn ska jag till boda borg med sagoprinsarna, ska bli sjukt kul! förhoppningsvis :D
var nyss a double shot at love på tv, with the ikki twins. och båda väljer den där jävla fula killen framför snyggbruden!? typ, WHATS WRONG.
lovar de är heterosexuella innerst inne. dumma brudar.

förresten så pratade jag och pappa om hicka, och han sa att han hade hört på radion, att det kunde vara något som vi hade med oss sen tidigare. typ, urtiden och långt tidigare typ, när djur och sånt andades med gälar och munnen. typ, och då var det något som gjorde att man stängde av mun andningen när man skulle börja andas genom gälarna, och de tror att "hickan" varit någon funktion då.
så man styr det antagligen med hjärnan, vi vet bara inte hur.
wierd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0