fyverkerier

det var ju när jag såg fyverkerierna
så som de glittrade och small
och bara var allmänt vackra
det var då jag förstod
att det är ju med dig jag vill se dem
och ingen annan


hej. dagen inleddes med att jag vaknade klockan 4 och hade en jätte jobbig känsla i magen. kul! kändes som om någon klämde ihop min magsäck. var typ jättejättejättejätte hungrig, så jag höll på att spy. proppade i mig 2 knäckebröd och ett glas vatten, ´+ en värktablett. lyckades somna efter ca 30 min.
och jag är glad att jag börjar bli bättre på att lugna mig själv när sånt händer.

på skolan hade vi svenska, och frågesport. dock så fick jag och niclas ett uppdrag utav jokke, vi skulle filma när några it elever sköt upp en raket. "wow!" tänkte jag. "en raket liksom!".
när vi kom dit kändes det som om vi var mitt ute i ingenstans, det var typ 7 pers där, ISKALLT, och raketen kanske var 1 m hög? max.

först funkade den inte, och när den väl gjorde det fick vi knappt med något på film för den flög så jävla fort.
resten utav dagen ägnade vi oss åt att träna inför julshowen imorgon! tror det kommer bli bra.
jag, amanda, jon och kissan håller i ljud/ljus delen. så, ingen scen för mig inte. (trots att jag är ganska teaterapig)


jag och niclas när vi frös som mest!

nu ska jag se lite på simpsons the movie, byta sängkläder, äta något, och sen sova!
natti

Kommentarer
Postat av: Emma

haha knäckebröd är alltid bra när man vaknar sådär mitt i natten ;)

2009-12-30 @ 00:50:43
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0