fy

usch på dålig uppdatering alltså

men iallafall så har det hänt lite grejer sen jag skrev sist!
just nu sitter jag i häljeboda. mamma och emma kom och hämtade mig förut på dagen, käkade på IKEA, och handlade lite julklappar.
trodde det skulle vara helt julmysigt och pyntat här hemma, men icke. förutom ljusstakar och stjärnor så var det inget mer. inte ens en gran.
allt är bara jätte rörigt och ligger fortfarande i kartonger. hallå? vi flyttade faktiskt in i oktober.
är glad att inte jag bor här för jämnan. skulle jag aldrig klara. så långt bort från civilisationen som det går.

tacka vet jag karlstad.

bara två dagar kvar till jul. och min hjärna är kaotisk :D fast på ett lite bra sätt.
glad är jag också.
för jag tror det håller på att försvinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0