fuck soclog

nu är jag back on track with blogg.se istället, soclog var typ, bara störande, jobbigt och ovant. vill nog skilja min bilddagbok och blogg åt.

anyways! nu lyssnar jag på 70's och 80's musik (pop), och blir fett glad utav det. kan bero på att det är den sista riktiga skoldagen imorgon innan jullovet, och jag blev just klar med en svenska uppgift! + att jag har käkat en massa godis.

idag i tidningen stod det att de valt ut ABBA att vara med i "hall of rock" i Cleveland! that's pretty big, för de är det första svenska bandet ever som fått vara med där, + att de inte ens är speciellt "rockiga". rev ut artikeln och sparade. eller ja .. Linus gjorde, för jag vågade inte ifall morfar skulle se mig :> (skolmorfar alltså, han som håller reda på allting och säger till folk som inte uppför sig, min riktiga morfar är död)

och i måndags när jag kom till skolan, så luktade det spyor som fan i klassrummet! så jag blev ju jätte rädd. konstigt nog gjorde det det i tisdags och idag också. tyckte det var lite skumt, men antog att städerskorna hade börjat använda något billigt lidl skurmedel eller något (no offence mot lidl) men icke! idag visade det sig att det var en i vår klass som ställt en halvdrucken platsmugg med oboy i en hylla. trevligt! den hade surnat till under helgen, och börjat lukta.
dock var jag den enda som vågade ta i den, så jag fick en hel del applåder när jag tog den och gick ut.

smart som jag var, slängde jag den i storskogen ("torget" på vår skola) så nu luktar det ännu värre där än vad det gjorde i vårt klassrum! gg ..

och en grej till! mallan skrev på msn förut:
"kolla ut på min uteplats!!! :D"

så jag gjorde det, och såg detta:



haha. mallan är söt ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0