för att jag är stark

det kommer svida så mycket mer än att skala apelsin med torra händer
jag kommer gråta mer än vad jag gör när jag skär lök till tacosen
abstinensen efter dig kommer vara 10000 ggr värre än vad den är efter godis vid pms
det kommer vara så sjukt mycket jobbigare än att försöka hålla tempo med malin när vi tränar
och det kommer vara ännu mer förvirrande än vad vad matte är


det kommer vara så mycket mer än vad alla gamla vardags sysslor, och i-landsproblem är
men

jag kommer slita upp den där jävla apelsinen utan minsta klagomål
jag kommer skita i hur mycket tårar som rinner
jag kommer skära löken utan skidglasögon på
jag kommer äta så jävla mycket godis att jag inte ens vill titta på det igen
jag kommer ignorera tröttheten, vara envis, och kämpa på som aldrig förut
jag kommer klara den förbannade matte b kursen, hur mycket jag än måste plugga


och tillsist, kommer jag klara av det här också
lika enkelt som att koka nudlar

för jag är stark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0