fan vad juligt

har världens julkänslor, + att jag sitter och peppar till arvikafestivalen som bara fan! det har ju släppt sju stycken band nu. babyshambles, the tiny, name the pet, [ingenting], shout out louds, teddybears, invasionen, handen på hjärtat, cristian dinamarcia, mattias alkberg och markus krunegård.
inga direkt favoriter, och känner inte igen alla, men skön musik är det! :D så om det ska fortsätta såhär, så tror jag det kommer bli en himla lyckad festival nästa år. LÄNGTAAAR!

nu är det bara 22 dagar kvar till julafton, och 29 kvar till mig födelsedag :D wie! pengar, paket, godis & mat <3
kan inte bli bättre liksom.
märks att det är december nu också. men det är lite halv mysko, för den 30 november så var det helt okej kallt ute. men direkt den 1 december, så blev det svinkallt med en gång. helt, konstigt. menmen, det är bra med minusgrader. då blir inte håret krulligt! och hoppas det kommer snö snart bara. då blir jag glad.

skulle egentligen träna nu, men eftersom inte mallan ska med, så vill jag inte. känns tråkigt att träna ensam, liksom. nä. det vill jag inte. + att jag tänkte försöka läsa lite i mina böcker som jag ska läsa. börjar bli snålt med tid nu.
är sjukt godis sugen också, så jag vet inte helt vart jag ska ta vägen för tillfället.


hihi

Kommentarer
Postat av: ost

sdggggg

2009-12-03 @ 16:45:38
Postat av: Hugo S.

Stora varma tackar för det <3

2009-12-03 @ 18:11:55
URL: http://stjartpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0