can't blame her

såg på desperate housewives för typ 2 timmar sedan.
efter att mike varit och skällt ut katherine, så ringde hon ambulans, och sen knivhögg sig själv.
grejen är ju att mike tog i kniven innan, så han kommer antagligen bli åtalad för "mordet", som katherine kommer beskriva det.


men vetni, efter en stunds tänkande, I can't blame her.
efter att ha blivit så sviken, och förlorat sitt livs kärlek.
när han stod där och skällde ut henne.
"allt vi hade var sex. när jag kysste dig, tänkte jag på henne. jag önskade att du var hon"
så sa han till henne. och jag rös då.

hon har ju varit lite psyko i de senaste avsnitten, inte varit trevlig precis .. riktigt jobbig och bara störande.
men som sagt, jag förstår det, när hon gått igenom en sådan sak.

hon trodde ju att de skulle vara de två, de gifte sig ju, och verkade lyckliga.
men sen, lämnade han henne, för sitt ex. då de egentligen skulle ha haft sin smekmånad.

så ja, susan & mike är ment to be, men ändå.
förstår att katherine är som hon är.
att mista sitt livs kärlek är inte det lättaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0